nonstopshop facebook

Rešenje za svaku situaciju:

U okviru Internet prodavnice NonStopShop.rs na raspolaganju vam je služba podrške čiji je osnovni zadatak rešavanje svih nedoumica i pružanje neophodnih informacija našim klijentima. Ukoliko imate dodatnih pitanja molimo vas da prvo konsultujete niže obrađene teme. Ako u njima ne pronađete odgovor na svoje pitanje budite slobodni da nas kontaktirate putem emaila podrska@NonStopShop.rs . Na svako vaše pitanje, odgovorićemo u najkraćem mogućem roku.

Uputstvo za naručivanje

Proizvode koje želite da kupite na NonStopShop.rs možete naručiti na dva načina: putem sajta (online) ili telefonom.

1. NARUČIVANJE PUTEM SAJTA - online naručivanje

Kao i u klasičnoj prodavnici, prvo je potrebno da na sajtu pronađete proizvode koje želite da naručite. Pomoću dugmeta "Stavi u korpu" koje se nalazi na stranici svakog proizvoda, određeni proizvod stavljate u "Korpu". U korpu možete staviti jedan ili više proizvoda.

Kada ste odabrali željene proizvode i želite da pogledate šta ste sve stavili u korpu, izaberite link "Korpa". U "Korpi" možete izabrati koliko komada jednog proizvoda želite da naručite. Takođe, "Korpa" poseduje opciju da određene proizvode izbacite iz nje.

Proizvode iz "Korpe" naručujete klikom na dugme "Naruči". U koracima koji slede će biti potrebno da navedete podatke o naručiocu, adresu za isporuku i da izaberete način plaćanja. Na poslednjoj stranici procesa naručivanja će vam detaljno biti prikazani svi detalji narudžbenice i iskazani svi troškovi kao i očekivani vreme uručenje pošiljke. Tada potvrđujete svoju narudžbenicu ili od nje odustajete.

Klikom na dugme "Potvrdi" narudžbenica će biti kreirana i odmah će vam biti poslat email koji sadrži sve elemente vaše narudžbenice. Po kreiranju narudžbenice, pripremu pošiljke možete pratiti putem linka "Vaša strana".

Važna napomena: Pre nego što počnete sa naručivanjem neophodno je da se registrujete. Link "Registracija" se nalazi na vrhu svake stranice sajta. Registracija se obavlja radi identifikacije korisnika i obezbeđivanja privatnosti vaših podataka. Kada se jednom registrujete, svaki sledeći put kada posetite sajt sa istog računara, sistem će vas odmah prepoznati i neće biti potrebno da se svaki put iznova prijavljujete.

Naručivanje preko interneta je jednostavno, slobodno pokušajte. Čak i ako nešto pogrešite, tu smo da popravimo. Iako nas ne vidite, mi smo tu sa druge strane ekrana i spremni smo da vam pomognemo u svakoj situaciji.

2. NARUČIVANJE TELEFONOM

Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naručite željene proizvode putem sajta na raspolaganju vam je naručivanje telefonom. Na stranici svakog proizvoda nalazi se link "Naručivanje telefonom". Kliknite na njega i upoznajte se sa podacima koje je potrebno da saopštite operateru prilikom kreiranja narudžbenice. Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 10:00 - 16:00 h. Za naručivanje telefonom je takođe neophodno da posedujete email adresu. Naručivanje telefonom ne podrazumeva plaćanje platnim karticama.

Načini plaćanja

Proizvode koje želite da kupite na NonStopShop.rs možete platiti na sledeće načine: uplatnicom na šalteru, e-bankingom, Visa, MasterCard i Maestro platnim karticama, ili, u određenim slučajevima, pouzećem. Način plaćanja birate u poslednjem koraku procesa naručivanja.

1. UPLATNICOM NA ŠALTERU

Plaćanje uplatnicom na šalteru podrazumeva da nakon naručivanja iznos sa narudžbenice uplatite putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke. Ukoliko kupujete kao pravno lice (firma) na šalteru se popunjava "nalog za prenos".
Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem emaila neposredno nakon kreiranja narudžbenice. Takođe, pomenute podatke i detaljne instrukcije oko plaćanja možete uvek pogledati na stranici "Vaš nalog". Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.

2. E-BANKINGOM

Plaćanje E-Bankingom podrazumeva da nakon naručivanja, iznos sa narudžbenice uplatite e-bankingom preko svog računara. E-banking je opcija plaćanja koju vam omogućava vaša poslovna banka. Za više informacija konsultujte svoju banku kod koje posedujete tekući račun. Ovaj način plaćanja u većini slučajeva koriste pravna lica (firme).

Neophodne podatke za plaćanje e-bankingom dobijate putem emaila neposredno nakon kreiranja narudžbenice. Takođe, pomenute podatke i detaljne instrukcije u vezi plaćanja možete uvek pogledati na stranici "Vaš nalog". Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.

3. PLATNIM KARTICAMA

Ukoliko prilikom naručivanja za način plaćanja izaberete plaćanje Platnim karticama, tokom procesa naručivanja bićete automatski preusmereni na sajt Banca Intesa Beograd. Banka Intesa Beograd vrši procesuiranje kartica na Internetu.

Na bančinom sajtu ćete uneti broj svoje kartice i ostale potrebne podatke. Banka vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu, i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem tekućem računu u vrednosti iznosa narudžbenice. U slučaju uspešnog plaćanja automatski vam se prosleđuje email sa svim detaljima vaše narudžbenice i detaljima transakcije. Nakon toga, sa bančinog sajta bivate ponovo prosleđeni na NonStopShop.rs gde se kupovina završava.

U slučaju da vas banka iz bilo kog razloga odbije, emailom ćete biti obavešteni da sredstva nisu skinuta sa vašeg računa i da plaćanje nije uspelo.

Prihvatamo Visa, MasterCard i Maestro platne kartice. Podaci sa platne kartice od vašeg računara do sajta banke se prenose u zaštićenoj formi upotrebom SSL protokola PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom plaćanja garantuje BANCA INTESA BEOGRAD i podaci o platnoj kartici niti u jednom trenutku nisu dostupni NonStopShop.rs prodajnom mestu. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za plaćanje preko Interneta širom sveta.

Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku. Trenutni status svoje narudžbenice u svakom trenutku možete pratiti na stranici "Vaš nalog".

4. POUZEĆEM

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu na ruke kuriru koji vam donosi pošiljku.

Plaćanje pouzećem nije obezbeđeno za sve proizvode već samo za jedan određen broj. Pored svakog proizvoda koji je moguće platiti pouzećem je to nedvosmisleno navedeno. Razlog zašto se svi proizvodi ne mogu platiti pouzećem je što postoji određen broj korisnika koji neodgovorno naručuju proizvode koje kasnije ne žele da prime. Pošiljka se vraća nazad i transportno pakovanje se uvak malo izgrebe i takav proizvod nije za prodaju nekom drugom kupcu. Iz tog razloga, proizvodi osetljivi na višestruko slanje kurirskim službama su izuzeti od ovog načina plaćanja.

Troškovi dostave

Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda. Oni se dodatno naplaćaju i ne zavise od mesta isporuke već od mase pošiljke. Dostavu pošiljka vrše naše partnerske kurirske službe na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave će vam biti iskazani u poslednjem koraku procesa naručivanja jer tada postoji tačna informacija kolika je masa pošiljke - saberu se mase naručenih proizvoda i prema donjoj tabeli formira cena. NonStopShop.rs naplaćuje troškove dostave prema važećim cenovnicima partnerskih kurirskih službi. U cenu je uračunat PDV.

Masa pošiljke Cena dostave [din]
do 0.5 kg 175
do 2 kg 200
2 - 5 kg 230
5 - 10 kg 270
10 - 20 kg 360
20 - 30 kg 470
30 - 50 kg 600

Praćenje statusa narudžbenice

Nakon naručivanja, status svoje narudžbenice možete pratiti na dva načina: putem stranice "Vaš nalog" ili putem email obaveštenja.

Npr. nakon evidentiranja vaše uplate poslaćemo vam email da je uplata pristigla a na stranici "Vaš nalog" narudžbenica će dobiti status "u pripremi (plaćeno)". To znači da ste izvršili uplatu i da se pošiljka pakuje i priprema.

Kada je pošiljka spremna, adresiramo je i predajem kurirskoj službi koja vam je donosi na adresu za isporuku. U tom trenutku vam šaljemo email obaveštenja da je pošiljka poslata a na stranici "Vaš nalog" narudžbenica dobija status "poslato".

Sutradan će vam pošiljka biti uručena, a mi ćemo biti obavešteni da ste pošiljku primili nakon čega pošiljka dobija status "isporučena". Na ovaj način ćete u svakom trenutku znati šta se dešava sa vašom pošiljkom.

Vreme dostave pošiljke

Pored svakog proizvoda je navedeno koliki je vremenski period potreban za pripremu pošiljke. Ukupno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena od trenutka evidentiranja vaše uplate jednako je vremenu pripreme pošiljke + 1 dan koliko je potrebno kurirskoj službi da uruči proizvod. Npr. ako je vreme pripreme pošiljke 2-3 dana, vama će pošiljka biti uručena najkasnije za 4 radna dana. NonStopShop.rs se trudi da sve pošiljke isporuči i pre vremena ali u određenim slučajevima može doći do zakašnjenja o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

U slučaju plaćanja pouzećem, ukupno vreme za koje će vam biti uručena pošiljka teče od trenutka kreiranja narudžbenice.

Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Osim u slučaju plaćanja pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke, kuriru ne plaćate ništa jer ste sve već platili kroz narudžbenicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da urči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Reklamacije

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na isti način na koji ste nam uplatili. Ukoliko je uplata obavljena putem platnih kartica povraćaj sredstava se vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj novca na račun korisnika kartice.